Karneval - drugi dan

Da izkoristim še en dan luksuza, ko imam na voljo WiFi.
Sedaj sem dva dneva fotkal, čakajo me pa kaki trije dnevi voženj - naj bi šlo vse tja do Nikaragve.
Kot izkušen fotograf Barranquillskih karnevalov :)sem danes spet pomahal z izkaznico in brez oziranja odhitel med policiste, a mi je bilo tam hitro dolgčas in sem se z začetkom povorke premaknil kar na ulico, na dejansko prizorišče. Očitno sem izgledal tako samozavestno, da me nihče ni niti poskušal ustaviti. No, pa sem bil v samem središču dogajanja.
Je pa ta karneval kar obsežen in počasi postane zelo utrujajoče. Eno urco hoje do prizorišča, 3 ure čakanja (jah, latino zamik), 5 ur fotkanja in spet peš nazaj. Potem pa ugotovim, da nisem še nič jedel in da je vse zaprto. Eh, saj so zaloge ;)
Samo povorke je za več kot 6 ur in to 3x, vsakič nekaj drugačnega, potem je pa še kup spremljajočih prireditev in drugega rajanja (ni bilo časa še za to) - je res povsem drugače kot pri nas.

Spodaj nekaj utrinkov s "središča".
Imam kar obilo problemov, ker na mojem malem Asusu nimam Photoshopa, tako da sedaj počasi spoznavam kako se v ACDSeeju cropa, pomanjšuje....




Ni komentarjev: