Cox's Bazar

Doma sem nekaj malega prebral, v Dhaki so navdušeno govorili in me v Chittagongu prepričevali, da je "must see", vsepovsod pa je bilo govora o treh urah, ali celo manj, vožnje do tja iz Chittagonga.
Super, ravno fajn za dnevni izlet, sem si dejal in še dovolj časa bo za kakšno morsko hrano.
Zjutraj na bus, ki je bil za bangladeške razmere super deluxe (samo 4 kolone sedežev, med njimi dovolj prostora celo za moje noge in AC).
Malo manj deluxe je bila cesta. Bazarci so se očitno malo ušteli in naročili predolgo in preozko cesto in tako je vseh 150km nepotrebno zavita in zgrbančena, zaradi poplavnega področja postavljena na nasip, tako da sem ves čas upal, da kolesa ne bodo zgrešila robu.
Stanje ceste je nekako neugodno vplivalo na potnike in že po dobri ure vožnje je pol avtobusa polnilo vrečke (hvalabogu, da niso polnili tal).
Po treh urah smo se res ustavili, a žal šele na polovici poti. Sopotniki so veselo napolnili izpraznjene želodce, pa avtobus z vonjavami tudi.Mi je treba povedati, da stanje ceste tudi v nadaljevanju ni dobro vplivalo na sopotnike?
Coxov Bazar po malo manj kot petih urah - mešani občutki. Še vedno pravi Bangladeš, a z veliko novogradnjami - očitno bo nekoč med smetmi zraslo veliko hotelov (kar nekaj jih je že - banglokitajski stil).
Peščena obala je temelj za dajdaljšo plažo na svetu (menda 125km). Na nekaj sto metrih, kar sem jo doživel je bilo kar živahno in povsem v muslimanskem stilu dojemanja zabave v vodi - vsi so bili oblečeni.
Moje zabave je bilo pa kar kmalu konec saj sem si jo lahko privoščil le za dve uri,. le tako sem še lahko ujel zadnji bus nazaj (mimogrede: nazaj smo se v dežju vozili več kot šest ur).
Je bilo vredno?
Zame že, saj sem se po treh tednih prahu veselo sprehajal po plitvi vodi in si privoščil vsaj ene 10, 15 minut brez nadlegovanja (ko sem "ušel" iz obljudenega dela plaže). Morje pa itak ljubim.


2 komentarja:

Davor Radič pravi ...

Si kaj srečal Arneta, ki je tud v Varanasiju? Lep pozdrav.

MarkoP pravi ...

tud? :)))
Hmm, vem kje je Arne, a jaz sem od Varanasija oddaljen kakih 1500km ;)