Tianjin

Če sem povsem iskren se mi niti sanjalo ni za kako veliko mesto gre, ko sva prišla v Tianjin. Velikost me je presenetila že, ko sva se približevala z vlakom, saj smo se po "predmestju" vozili kilometre in kilometre.





 


Arhitekturno in po obsegu vsekakor primerljivo mesto z videnim v Singapurju, Hong Kongu, Kuala Lumpurju, Bangkoku, ... Res mi je pogled vseskozi uhajal navzgor, med nebotičnike in vedno znova sem se zalotil z odprtimi usti; vauuuu.

Pogledala sva si le kos centralnega dela, kjer je ob reki Hai speljana široka peš pot...

... ki služi kot sprehajališče, igrišče, prostor za rekreacijo, igro in relaksacijo; da ne omenjam zbirališč ribičev ali pa pristanišč za čolne in ladje....

In ob vseh značilnostih kitajskih velemest je reka očitno dovolj čista za plavanje. No ja, saj v Gangesu tudi plavajo (se umivajo in ga pijejo), pa to še ne pomeni, da je čist ;)
Mimogrede: na Googlovi Zemlji sem videl, da je reka pozimi zamrznjena.


Ni komentarjev: