Burma - ponovno

“On the road to Mandalay, where the flyin’-fishes play, an’ the dawn comes up like thunder outer China ‘crost the Bay…"
Romantični časi v katerih je živel Kipling so že davno minili in  nisem si delal nikakršnih utvar, da bi bilo vsaj tako, kot pred šestimi leti, a sem se vseeno odločil za svoj tretji obisk Burme.
Kar malo s strahom sem odšel na pot, saj sem realno pričakoval skoraj 60 stopinj C temperaturne razlike. Benetke so bile zavite v led, doma zjutraj skoraj -20, v Baganu menda +40.

 Na srečo (no, na mojo izbiro letalske karte) je bil vsaj postanek v Dubaiju relativno kratek. Še vedno moje najbolj NEpriljubljeno letališče.

Moj prvi polet (do Bangkoka) z dvonadstropnikom. Res je ogromen, udobje pa primerljivo ostalim letalom Emiratove flote - seveda in žal so moje izkušnje le z ekonomskega razreda. Ja, na srečo se krilo, kljub razpokam, ni odlomilo. 
V novejših letalih imajo Emirati sedaj večbarvno ambientalno svetlobo, ki naj bi pomagala premagovati jet lag. Na vstopu me je pričakala čudna rdečkasta svetloba, kot iz znamenite četrti v Amsterdamu :)

V Bangkoku se počutim že zelo domače in tako me niti dolge vrste pred počasnimi tajskimi cariniki niso spravile v slabo voljo.

Fotke so pa žal zelo slabe - Pentaxov kompakt je za en "#%$&

Ni komentarjev: