Sri Lanka must see (not)

Jugozahod Sri Lanke je turistično daleč najbolj razvit del otoka in med stoterimi hotelskimi naselji je tudi več "must see" točk. Moj pogled na te "nujne" punkte se spet bistveno razlikuje od doživetij običajnih turistov, še sploh, ker sem se od Mirisse do Negomba vozil praktično povsem ob obali, a na dobrih 200km poti morja skoraj nisem videl.
Kljub temu, da naj bi bilo od katastrofalnega cunamija leta 2004 zakonsko prepovedano graditi 100m od morja, pa se očitno na to veselo požvižgajo. Vsak meter obale so pozidali s hoteli, vilami, hišami in obzidali z visokimi ograjami. Dejansko sem morje videl le na delih, kjer je bila cesta speljana tako blizu morja, da pač ni bilo prostora za gradnjo.


Sinonim propagandne fotke za Lanko so zagotovo ribiči na kolih, zadnjih nekaj let pa tudi sinonim kako od turistov izvleči denar. Ribiči na kolih zgolj le še pozirajo za denar, o kakem ribolovu ni več ne duha, ne sluha.
Še pred slavno Unawatuno sem pri Koggali zagledal te kole, se ustavil in še preden sem ugasnil motor, je k meni že pritekel "ribič", ki bi mi poziral za fotko.

Namesto, da bi pozerskega ribiča poslal v, na trenutke res že ubijalsko velike in močne valove, sem raje pofotkal pravega ribiča ;)


Must see na tem delu so tudi želve. Nisem ravno ljubitelj zaprtih živali in če se le da, ne podpiram s tem povezanih dejavnosti. Fotka čez ograjo, kjer je v bazenu žalostno krožila ena osamljena plavalka.

Divjih slonov na svoji poti žal nisem srečal, v zavetišča tudi nisem šel, tako da je bilo tole edino srečanje z veliko živaljo (nasproti želve s prejšnje slikce).

Menda hodijo turisti na Sri Lanko zaradi lepih plaž (predvsem na JZ obali). Iskreno povedano ne vem kakšne so znotraj turističnih kompleksov, a takšno je običajno stanje na prosto dostopnih delih obale. Posneto nekaj km S od Negomba, a bi bilo lahko kjerkoli drugje na otoku, kjer so v bližini ljudje.

Še romantičen posnetek za na Instagram, za vzbujanje zavisti.
Sem imel sandale polne peska, a se vseeno raje nisem sezul, ker je bilo na plaži med smetmi tudi veliko stekla, zarjavelih kosov pločevine in drugih ostrih predmetov.
Negombo public beach.

Vsekakor dobrodošli, le drugače morate gledati, kot jaz.

Ni komentarjev: