Ampak gre za pomembno zgodovinsko ločnico, ki je svojo vlogo odigrala tako pred stoletji (meja med kraljestvoma Champa in Dai Viet) kot desetletji (indo francoska in vietnamsko ameriška vojna), predvsem (ali pa zgolj in samo) pa je prelaz postal znan po snemanju ene izmed oddaj Top Gear. Zadnja leta pa je po "zaslugi" reklamnežev (beseda vplivnež mi asociira na povsem nekaj drugega, pri influencerjih pa najprej pomislim na gripo, hahaha) prelaz pristal na vseh listah "must see/do" v Vietnamu.
Ja, okrog prelaza se je zgradil en velik hype (hajp) - po eni strani čudno, ker že dežela, kaj šele širša okolica in svet ponujajo bistveno lepše hribe, zavoje, poglede... po drugi strani pa razumljivo, ker, če lahko ena sladko obarvana voda (Prime) obnori svet, zakaj ga ne bi še naravne lepote.
Sicer vreme na izhodišču, v Da Nangu, ni bilo nič rožnato, a se je ime prelaza (v prevodu pomeni ocean oblakov) in upravičenost opozorilnih znakov kmalu izkazalo za resnično.
Razgledi... Hmm, ja krivi so bili oblaki in megla, a vseeno menim, da so vzkliki navdušenja na družabnih omrežjih pretirani.Vrh.
Menda je lahko na eni strani dež, na drugi pa sončno, a tokrat je bilo vreme kar enotno in lahko si predstavljam kurjo polt in tresavico takih "popotnikov", ki so prišli narediti kljukico na svojo listo.
Jp, to sledenje množicam je zelo zanimivo - eni kar gredo, češ, če je sosedov Franci zmogel, bom tudi jaz, drugi pa sprašujejo, če bo 350ccm motor dovolj močan (s svojo (bivšo) 50ccm Vespo bi mu bil z lahkoto kos).
Moje osebno in iskreno mnenje: pojdite, če ste kje v bližini, a ne pričakujet ničesar "amazing, wonderful, once in a lifetime...", še posebej, če ste kdaj prekolesarili, prepešačili ali vsaj bolj počasi prevozili Vršič.
Aja, tokrat spet Honda (v Vietnamu kar moja stalnica), le da prvič model PCX160, daleč najbolj zmogljiv motor do sedaj in kar na začetku seveda še nisem vedel - daleč v najboljšem stanju tokratnega potovanja.
Ni komentarjev:
Objavite komentar