Lepa dekleta ljubijo foto...

Pivo je bilo predrago (da o drugih pijačah in jedačah iz večerno nočnega menija raje ne govorim), pa nekako tudi nisem ujel pravih vibracij kitajskega žuriranja in sem se bolj posvetil svojemu hobiju. Na začetku sem še nosil belega telička in od daleč lovil zanimive face. A dober kilogram in pol težak objektiv mi je počasi začel kriviti roke in zato sem ga zamenjal s širokokotnikom. Tisto kar se je prej dalo delati z desetih metrov je bilo sedaj treba narediti s pol metra. Na začetku sem se še nekaj mučil z angleščino, a kaj kmalu ugotovil, da je povsem vseeno, če se z deklinami pogovarjam po slovensko in tako smo imeli dolge in zanimive kitajsko slovenske debate. Res, da jih jaz nisem razumel popolnoma nič, a moje pripombe, kako naj se držijo, da bodo lepe na fotkah so povsem razumele ;)
Moram priznati, da sem užival tako ob fotkanju, kot tudi v pogovorih.









Za foto frike: vse je bilo fotkano v poznih večernih urah pri ISO 3200 (Canon EOS 5D Mark II)

1 komentar:

JURE pravi ...

Ne bit hud, ampak jest sem šele danes tole odkril in ja se kesam. Super si oddelal tole z deklinami...