Kašgar - Kashgar

Že dolga leta imam en tak namišljeni seznam krajev, ki jih želim obiskati in vseskozi sta bila na vrhu spiska Cartagena in Kašgar. Cartageno sem hitro obkljukal, v Kašgar pa sem bil tudi že povsem konkretno namenjen, a se mi je med potjo izmuznil (dolga in neprijetna zgodba). Mogoče je bilo zaradi silnega pričakovanja moje razočaranje ob videnem zato še toliko večje, a tako, kot sem mislil ob prihodu v Kašgar, mislim še danes - zamudil sem vsaj deset, petnajst let.

Starega mesta ni več, oziroma le stežka in ob obilici domišljije zaslutiš kako je bilo tu pred leti. Vse se umika, hmm, bolje rečeneo: novodobna kitajska arhitektura prerašča vse kar je bilo nekoč.

Dve, tri ulice nekaj prenavljajo v smislu ohranitve starega videza, a takoj, ko bodo vzidana okna z modrimi ali zelenimi stekli bo duh po starem odpihnilo daleč stran.

Središče, področje okrog glavnega trga ne kaže več nikakršnih znamenj po islamski kulturi...

...še glavno mošejo le ztežka najdeš.

Tradicionalnega življenja je le še za vzorec.


Sodobna realnost je povsem drugačna.

 Ena izmed (zelooo) redkih stvab, ki že na zunaj kaže, da so bili časi včasih drugačni.
Kašgar definitivno ni več turistično mesto, niti za najbolj pravoverne popotnike. Ostali so le še spomini in bakreni čajniki na katerih se nabira prah.

Ni komentarjev: