Adijo Karabah

Karabah ni prav velik in tako sem z lahkoto v istem dnevu prevozil še dobršen del severnega dela in nadaljeval v Armenijo.

Seveda z nekaterimi postanki - v neposredni bližini Vanka je samostan Gandzasar.



Spet sem bil razočaran nad izredno siromašno notranjostjo.

Tudi cesta me ni navdušila, eh, pa saj sem bil že vajen. Na posnetku je vidna tudi edina bencinska črpalka od Stepanakerta naprej (malo pred Drmbonom) - tako za predstavo kako izgledajo :)

Še en postanek pri samostanu Dadivank.


V armenski različici Wikipedije ga opisujejo z izbranimi besedami: "This is probably the most magical place in all of Karabakh".... no, vsake oči imajo svojega malarja in jaz se nisem prav dolgo zadržal na tem čarobnem kraju.

Še nekaj zavitih in tresočih kilometrov in že sem prišel do mejne kontrole.

Pa še nekaj makadama do prelaza Sotk in adijo Karabah - vstopil sem nazaj v Armenijo.

Ni komentarjev: