Nine arch bridge

Nekdanjo angleško prisotnost se na Sri Lanki čuti drugače, kot drugje, saj ni mogočnih kolonialnih zgradb in podobnih arhitekturnih biserov. Je pa v bližini Elle "must see" točka, ki je sicer plod znanja domačina, a je nastala v času vladavine Britancev, pod njihovim neposrednim nadzorom in strokovno pomočjo.

Pravzaprav sem do atrakcije imel najbljižje kar peš, od svojega prenočišča, a sem se vseeno odločil za daljšo in bistveno bolj nenavadno pot.
Na železniški postaji sem za 0,10€ kupil karto do naslednje postaje in se zapeljal do Demodare. Kot je v teh koncih običajno, je imel vlak skoraj uro zamude, ampak saj sem pričakoval... ;)



Zamude je bilo ravno toliko, da so jutranje meglice do cilja povsem izginile.

Vem, da sem ravnal v nasprotju z napisi na tabli, a sem se hkrati držal načela: "When in Rome, do as the Romans do"


Zakorakal sem progo in se pri tem zanašal na vozni red, ki v tem času ni predvideval vlakov in predvsem na domačine, ki sem jih redno srečeval.




Železniški pragovi nikakor niso bili primerni mojemu koraku, povrh pa postavljeni še zelo neenakomerno, tako da sem med urico hojo izustil kar nekaj kletvic, a konec koncev - saj sem si želel drugačno, nenavadno pot. In taka je tudi bila in, mimo kletvic, bilo je super fajn.

To je to.
Nine arch bridge (tudi Bridge in the Sky) je tipičen primer briljantnega arhitekturnega in gradbenega znanja kolonialnega obdobja.

Čez most in slikca nazaj.
Je pa zelooooooo malo možnosti, da vam uspe fotkati most brez ljudi, ker jih je ob in na njem ves čas polno, takih, ki delajo selfije, onih, ki fotkajo za sledilce na IG.... in glede na njihove poze je samo vprašanje časa kdaj bo kdo padel v globino.


Počakal sem na vlak....

 ... in splezal še višje za bolj višinski posnetek (ne, nimam drona in ja, videno, da letijo, čeprav so v neposredni bližini napisi s prepovedjo)


Ni komentarjev: