London

Sem preveč len, oziroma ne vidim kakšnega posebnega smisla v pisanju dnevnika in sem si že pred leti rekel, da domači bloger sigurno ne bom.
Še več - kar nekaj poti se mi je zvrstilo in se mi ni zdelo vredno, da bi o tem kaj napisal. Zato sem sam toliko bolj presenečen, da sedaj tole pišem. Hmm, saj nekaj zveze s potovanji je, čeprav pišem na domači tipkovnici.
Pred parimi tedni je Marjetka (Daisy) iz londonskega Tower Bridga opazila eno mojo fotko iz Isfahana in ji je bila tako všeč, da se je odločila, da jo bodo naslednjih pet let razstavljali v eni največjih londonskih znamenitostih (da ne pozabim - razstavljene bodo še druge fotke mostov z vsega sveta ;)).
Hitro vsi v London preverit, če je res. :))

Eh, da vam prihranim nekaj drobiža (pravijo, da je recesija) - takole menda izgleda:

Ni komentarjev: