Teotihuacan

Ponovno namesto na zajtrk, na avtobus. Jah, fotografska je težka ;)
Seveda se je zgodba s trumami turistov ponovila, le da se mi jih tokrat ni ljubilo čakati - prve velike skupine so začele prihajati, ko sem imel fotkanje in tričetrt urno pešačenje do izhoda že za seboj.
Me pa resno zanima ena druga zgodba. Nekako mi je še jasno zakaj so se Azteki, Maji, Inki, Egipčani, Kmeri,... ozirali proti nebu, a nikakor mi ne gre v račun zakaj so si s tako strmimi stopnicami oteževali dostop.
Naj pove, kdor ve.


2 komentarja:

loonanai pravi ...

Aha, ti si šel na Luno... Jaz bi se vprašanje, ki ga zastavljaš spodj, še bolj poglobljeno vprašala pri Soncu. Jaz sem se predlani povzpela na Sončno, ki je tretja najvišja piramida na svetu in prva najvišja, na katero človek sploh lahko gre gor ;)

verjetno so jih gradili ravno iz tega namena, da so na vrh prišli samo "zmagovalci", ki so se izenačili z bogom. Navadni, mali ljudje so ostali spodaj in "smrtni" :)

MarkoP pravi ...

Sem hotel tudi na sončka, a sem tako prehlajen, da komaj diham in se premikam.
Sem res zgolj navaden smrtnik ;)