Yo!


Pa sem spet v Yo, Yogyakarti in to kar po planiranem urniku, ne glede na vse zamude, ki so jih med potjo pridelali Turki.
Z Brnika še sploh nismo štartali, ko smo imeli že uro zamude - smo morali vsi potniki pred vzletom izpolniti obrazec, kjer smo napisali koga naj obvestijo v primeru nesreče (no, pravzaprav bolezni, a se tisto prej sliši bolj razburljivo :))
OK, bom pa v Istanbulu manj čakal. Ja pa ja...
Že doživeto - v zadnjem trenutku spremenijo št. izhoda (ki je po pravilu seveda na povsem drugem koncu), potem pa spet pridelujemo zamudo, ki se jo nabere za slabi dve uri. Skoraj ne vidim možnosti, da bi v Jakarti ujel še kako letalo :(
Avion je dokaj nov A330, hrana za avio razmere presenetljivo dobra, prostora med sedeži je skoraj dovolj zame, vsak sedež opremljen z zaslonom - le filme so pozabili naložiti: en ameriški (Noč v muzeju 2), ostalo pa turško, indijsko, korejsko, japonsko, kitajsko. Svašta. Posadka turška - omejen ang. besedni zaklad, omejena hitrost gibanja, omejena prijaznost.... Slušalke na ušesa in s pomočjo Shantela in Enye se prebijem skozi dobrih deset ur letenja do Singapurja.
Enourni tehnični postanek - kar pomeni z vso osebno prtljago z aviona dol, še 1x skozi security check in nazaj na avion. Svašta 2.
Očitno je bil ta pristanek krajši od predvidenega saj je skoraj izpraznjenemu letalu uspelo priti v Jakarto ob predvideni uri.
Hitro sem se zagrebel in tako pohitel, da sem imel v roki vizo in letalsko karto do Yogye še preden sem sploh dobil prtljago s traku.
Švicanja je bilo res obilo, a sem se spomnil na Kimine besede tik pred odhodom: "Ko ti bo kaj hudo se spomni na vse, ki so ti zdejle fouš."
Stavek, ki me bo definitvno spremljal na vseh poteh!!!
Garuda me je udobno, prijazno in hitro pripeljala v Yogyo. Po videnem res ne vem zakaj jim ne dovoljo več poletov v EU.

1 komentar:

Davor Radič pravi ...

Ja za tole švicanje ti pa nisem fouš.:)