And Now for Something Completely Different

Pri prejšnjem obisku sem "odkril" sosednje letovišče - vasico Chaung Tha in doživetje sem letos hotel radodarno deliti s sopotniki, toliko bolj, ker je bil vikend in sem vedel, da bo tam zelo živahno (za vikend se na obalo zgrnejo množice iz Yangona).

Posebno doživetje pa je že sama pot do tja - KLIK. Letos s tega dela nima fotk, ker sem bil v vlogi motorista in sem užival na svoj način. Jupiiiiiiiiiiiiii - res je bilo fajn drveti po pesku, z morskim vetrom v laseh. No, pa še zelo prijeten "tovor" sem imel ;)


Kot napisano - za vikend je Chaung Tha poln.



Hrane in pijače ni manjkalo (na spodnjem krožniku del mojega kosila)....





.... zabave tudi ne, le, da je malo drugačna, kot smo jo vajeni.


Še živali so malo drugačne.


Je fotografska res težka?

Hmm, nasmeh, ki vabi, da se še kdaj vrnem?!

Ni komentarjev: