Banteay Srei

Spet bi moral uporabi tisti znameniti stavek iz Monty Pythona... Banteay Srei je res nekaj čisto drugega, kot glavni Angkor templji - drugačna arhitektura, posvečen hindujskemu bogu Šivi, le rdeča nit množičnosti turizma se je povlekla tudi do sem.
Nekdaj povsem samoten kraj, težko dostopen po prašni ali blatni cesti kakih 25 km iz Siem Reapa je sedaj oblegan z avtobusi, do njega vodi spodobna asfaltna cesta in pred templji je poleg velikega parkirišča postavljen še pravi turistično infomacijski vstopni center.
Sem se mu resnično hotel izogniti, a ker je bil ob poti do drugega cilja in predvsem, ker sem bil prepričan, da bo K., ljubiteljici vsega indijskega, všeč, sva se podala še do sem.




 Ni kaj, tempelj je res poseben in lep... Sem se moral pa kar potruditi, da sem vzel fotoaparat v roke in naredil par fotk - detajlov, ker so bili veliki kadri vedno polni motečih elementov.

Ni komentarjev: