Pho - od zajtrka do večerje

Meni vietnamska hrana sicer ni všeč, ljubitelji (kuhane) zelenjave in juh pa jo opisujejo s samimi presežniki, menda gre za pravi kulinarični raj.
Ne glede na to koliko vam je ta hrana všeč, pa se boste z nacionalno jedjo pho (phở) v Vietnamu srečevali vsak dan, ves dan, od zore do noči.
Neke vrste juha z rezanci je na jedilnikih vsepovsod in dejansko jo (vsaj domačini) jedo čez cel dan.

Ulična hrana je vsaj tako razvita (hmm, morda še bolj), kot na Tajskem, le izbira je popolnoma drugačna in ja, prevladujejo župce in zelenjava.
Takšne "restavracije" so vsepovsod - majhne plastične mizice in še manjši stolčki (ne, niso oblikovani za zahonjaške zadnjice in njihovo težo) nikoli ne samevajo. 

Prav fascinantno mi je, da jih obiskujejo stari, mladi, manj in bolj bogati, lepo oblečeni, razcapani...


K ulični hrani sodi tudi ulično pomivanje...
 

V Hanoju je bila ena ulica, kjer so včasih za izredno majhen denar prodajali točeno pivo (bia hơi), sedaj točenega nisem videl več, a piva prodajo še vedno ogromno, sploh, ker se je ulična prodaja razširila še na par sosednjih.
Hrana tu pa se razlikuje od običajne vietnamske ulične. Tako kot so Tajsko zasvojili korejski namizni žari, očitno z velikimi koraki prihajo tudi sem.

Ne vem, če dostavljajo na dom, zagotovo pa lahko tako potujočo "restavracijo" zaustavite in si privoščite obrok na ulici - če slučajno v radiju 100m ni nobene plastične mizice ;)

Kaj pa tuja hrana?
Videl nisem nobene kitajske restavracije :)
V celem Hanoju, ki ima skoraj 10 (deset) milijonov prebivalcev je le 12 Mc Donaldsov, še 1x manj Burger Kingov in 2x več KFCjev... nekaj je tudi domačih ponudnikov tovrstne hitre hrane, kar veliko pizzerij in začuda tudi nekaj prodajaln kebaba. V tega sem zavil enega poznega večera in ugotovil, da ni turški, ampak azerbajdžanski :)

Kaj sem pa jaz jedel?
Nisem podlegel skušnjavi, hahaha in tako še vedno ne vem kakšnega okusa je pho.
Z velikim veseljem sem poiskal svoj, nekdaj priljubljeni, lokalček KLIK, a ga z žalostjo zapustil - cene so se zvišale, porcije zmanjšale, okus pa tudi ni bil več prepričljiv.


Ob Zahodnem jezeru (West lake) sem si privoščil obrok v restavraciji z Michelinovega seznama...


... ob jezeru Hoan Kiem pa znamenite krofe...


... in podlegel skušnjavi po sladoledu.
Ne vem kaj me je bolj premamilo - ime lokala ali izgled sladoleda ;)





Ni komentarjev: