Kuta beach

...dopoldan

popoldan

Vseskozi pa dogaja




Zaradi tega prihajajo sem množice

Hmmm, mogoče pa res še pridem...

2 komentarja:

Unknown pravi ...

rosim te še za zadnje napotke, saj v petek končno odhajam v Indijo. Hja vidim da tudi ti uživaš :))) ti si kar daj duška nekaj minut pa pomagaj še meni prosim :)))
torej kot sva že pred meseci govorila na forumu se tokrat obračam nate s konkretnimi vprašanji.
Turo imam narejeno s pomočjo katalogov na agencijah, kjer so bili dobri opisi in vse kar sva prebrala nama je bilo zanimivo (predvidevam, da so izbrali najbolj zanimiva mesta za turiste :)))
Trej tura je
- New Delhi
- Agra
- Jaipur
- Bikaner
- Jaisalmer
- Jodhpur
- Udaipur
- Bombay
- Goa
- New Delhi
- Varanasi

Torej kot sem lahko našla po forumih in tvojem nasvetu je najbolj priporočljiva povezava vlak. Našla sem spalnik do Varanasija tako kot si napisal. Zanima me ali je ok če vzameva 2.tier air con - rs 1173 ali morava vzeti 1.class air con - rs 2395???
Tudi vlak do Agre v 3 urah in 430 rupij tako kot si napisal.
Drugače upam, da bom že nekako našla povezave za preostala mesta, samo koliko sem gledala zemljevid za vlake bom dosti prestopala... ali pa je mogoče med kakšnimi kraji vzeti tudi avtobus?

Iz Udaipurja sva želela vzeti letalo do Bombaya ker je 1000 km cena pa nekje okrog 45 eur.
Prav tako letalo iz Goe do New Delhija.

Zanima me kako je z nakupom kart za vlak. Prebrala sem, da obstaja nakup za 1000 km in potem to koristiš. Moti me le, da bi naj to bilo samo za 1. class in premor je največ 3 noči?? Kaj ti svetuješ?
Je vseeno bolje vzeti posamezne karte in nisi omejen ali pa to na km??

Zanima me tudi ali si imel v Indijo samo gotovino s sabo ali lahko tudi tam dviguješ s kartico (a sploh imajo bankomate)? In če mi lahko pomagaš koliko je dovolj denarja imeti s sabo (razmišljala sem 500 eur ali pa je to premalo?) za nekje 1 mesec. Vedno bolj se nagibava, da ne bova šla na Tajsko kot je bilo v planu na začetku, mogoče bova raje malo skočila v Nepal (sva bila že večkrat tam in nama je preprosto všeč) če bova imela dovolj Indije :)))

Če se še sam spomniš kakšne info, ki bi mi prav prišla se priporočam :)))

Hvala in brez zamere. UŽIVAJ!!!

MarkoP pravi ...

Namaste ;)
Iz mojih izkušenj: izogibaj se avtobusov, kot hudič križa ;) ali pa kakega preizkusi in preživi (dobesedno). V Udaipurju in Bikanerju nisem bil, Jaipur pa je bil veliko razočaranje - ni ničesar razen fasade od Palače vetrov (in to dobesedno), mogoče raje kak dan za vasi okoli Jodphura (fajn)ali za Pushkar (tudi zanimiv). Za tistih 1000km še nisem slišal. 2nd class je običajen za popotnike - saj ni tako hudo (no, pač odvisno od drušćine :))Hudo je na vlakih brez razreda, brez označenih sedežev (saj ga tako ali tako ne dobiš). Nekam si shrani net stran od ind. železnic, ker pri rezervaciji vedno potrebuješ št. vlaka, postaje, čas. Tam kjer so redke povezave je treba najti karto kak dan (ali raje 2,3,4) vnaprej, npr. za agra-DEL se pa samo na postaji prikažeš (so pogosti vlaki)
Od viška denarja glava ne boli :))
Ne vem na kakšen standard si navajena, torej ne vem koliko denarja bo dovolj - malce si seštej prevoze, hrana je malenkost, nočitve pa.... je lahko tudi 100€ na noč premalo ;)
V glavnem menjal €, z bančno kartico dvigal v Agri, veliko problemov pa imel v Kochiju, kjer so bili vsi bankomati za kreditne kartice (to pa pomeni visoko provizijo)
Iz VNS imaš letalsko povezavo s KTM (samo preveri kdaj avio vozi, ker niso prav pogosti - mene je AirIndia častila hotel 5*, ker so leteli en dan kasneje)
have fun in po koncu povej kako je bilo
MarkoP