Ella

Čeprav imam veliko rajši morje in peščene plaže, pa me je Ella, vasica v hribih in med hribi izredno prijetno presenetila. Pričakovanja so bila sicer nizka, je bilo pa počutje zato toliko boljše. Za dobra dva dneva sem pospravil ključe od tuk tuka, veliko pešačil in se še več vozil z vlaki.



Prvič sem bil na poti deležen tudi dežja (pravzaprav tako malo, da mi ni bilo treba niti odpreti dežnika), čeprav sem bil, glede na sezono, pripravljen na vsaj nekaj neviht.
Je pa na teh fotkah celotno središče Elle - ena ulica, ki je glavna cesta, ki teče skozi vas.

 Vse ostalo pa se rateza daleč navzgor na posamezne hribe v okolici.



Višina in klima sta ravno pravi za uspevanja odličnih čajev in Ella s širšo okolico je polna čajnih nasadev ter majših tovarn za predelavo zelenih lističev.


Navidezno se trudijo biti eko, a so še daleč od želenih rezultatov. Tudi tole turistično naselje naj bi bilo sploh in oh eko - poleg bazenov imajo pristajalno stezo za helikopter, ki vas (hmm, eko?) pripelje v hribe.


Sicer ne namensko, a sem se vseeno obnašal eko in pešačil v hribe, v lovu za razgledi.
Do velikega se mi ni dalo, sem pa "splezal" na Little Adam's Peak.


Ni komentarjev: