Fake Angkor

Prvi dan "ta zaresne" vožnje sem si vzel zelo na izi saj me je čakalo le cca. 200km vožnje do Chiang Raija. Kar malo preveč na izi, ker sem kmalu ugotovil, da je velik del ceste v rekonstrukciji, kar je pomenilo veliko makadama, predvsem pa prahu, ki so ga dvigovali avtomobili, ki so me prehitevali
Postanek ob toplem vrelcu v Mae Kachanu je bil tako zelo dobrodošel. No, vrelca sprva sploh nisem opazil, ker je moje oči pritegnil tale khmerski "tempelj" postavljen tik ob glavni cesti.

Na prvi pogled je izgledal resnično kot kak zapuščeni tempelj in začuda ni bilo nobenih turistov, ki bi se vanj zgrinjali, tako kot v Angkor Wat.


Vse zapuščeno in prepuščeno zobu časa...

Ampak, ko se malo bolj pogledal, sem opazil, da gre več ali manj za kulise.

Tudi v notranjosti se je hitro videlo, da od gradnje niso potekla ravno stoletja.
Menda gre za propadlo investicijo - to naj bi namreč bile neke vrste toplice.

Ni komentarjev: