Wat Huay Pla Kang

Kip sem že od daleč videl, ko sem se vozil ven iz Chiang Raija in na koncu dneva (ja, sem prav zato malo pohitel), ko sem se spet bližal mestu, mi je ostalo ravno še dovolj svetlobe za obisk.

V iskanju prave poti med vaškimi uličicami v bližini templja mi je na pomoč priskočil fantič, ki je očitno videl mojo zbeganost in mi namignil naj mu sledim. Uf, koliko "križišč" in ovinkov sva prevozila, da me je končno pripeljal do velikega "Bude".

On si je zaslužil "petko" in velik HVALA, jaz pa pouk iz budizma - kip namreč ne predstavlja Bude, ampak Guan Yin, boginjo usmiljenja.


Kompleks je tako velik, da sem si za zajetje slike moral pomagati kar s panoramo - lepljenjem več fotk.
 
Tik pred odhodom pa mi je boginja še pomežiknila - hmm, mogoče pričakuje, da se še vidiva ;)



Ni komentarjev: