Tad Sae

Po liniji najmanjšega odpora, no, v bistvu predvsem zato, da mi ni bilo treba oddati potnega lista, sem se za najem motorčka dogovoril kar v svojem prenočišču. Cena dnevnega najema Honde Scoopy (en majhen avtomatik, ki pa je deloval brez težav) je bila bistveno nižja, kot en sam izlet iz mesta.
Pa sem se zapeljal...

Ker sem najbolj znane in turistično obiskane slapove Kuang Si videl že 3x, sem se raje odločil, da grem pogledat bistveno manj znane slapove Tad Sae.
Turistov je bilo v Luang Prabangu že tako ali tako malo, do izhodišča sem prišel relativno zgodaj, tako da sem bil tam sam in moral plačati polno ceno za cel čoln (pa še vedno manj kot 2€).
No, ker sem bil tako zgoden, pa ni bilo še nikogar, ki bi od mene terjal plačilo vstopnine.




Laoški slapovi so povsem drugačni, kot smo jih vajeni doma - meni so bili všeč (iskreno povedano so Kuang Si večji, lepši, bolj mogočni...), čeprav vode tokrat, v sušnem obdobju, ni bilo prav veliko.


Ni komentarjev: