Plažna reportaža

Tako sem si predstavljal plaže v srednjem Vietnamu in da bi bila izkušnja kar se da pristna sem si v Hoi Anu najel motorček in se zapeljal na sever.

Doma sem sicer prebral, da ni vse več tako., kot je včasih bilo, a pred očmi sem vseeno imel desetine privlačnih fotk lepih plaž in razigranih kopalcev. Kilometri najbolj znane plaže Cua Dai so bili praktično nedostopni, a sem med zidovi in ograjami le našel prehod....


... šok...
Erozijo obale so sicer zaznali že pred desetimi leti, a do lanskega/letošnjega leta so jo še nekako obvladovali z zidovi - potem pa je narava pokazala kdo bo končni zmagovalec.
Ogromni hotelski kompleksi (tudi še nedokončani) čakajo, da jih preplavi morje.

A izgleda, da opozorila niso vsi vzeli povsem zares - malce bolj severno so ogromna gradbišča.

Sem ter tja kakšen hotelček še kljubuje...

... a se po izpodjedanju obale v lepem vremenu in mirnem morju vidi, da prihodnost ni nič rožnata.


Ob obali je kup hotelčkov, restavracij, ki se na različne načine borijo proti temni usodi.

Tam nekje na polovici poti do Dananga sem obrnil in se nazaj grede ustavil še na "neprizadeti" plaži Cam An in se med kosilom pogovarjal s prodajalko ogrlic, zapestnic... Menda je tukaj turistov le še za vzorec, čisto drugače pa je okoli Dananga kamor s čarterji vozijo množice Rusov.
Hmm, tudi tole "za vzorec" turistov je bilo zame preveč in sem si raje poiskal zasebno plažo (naslovna fotka) - vprašanje, če bo naslednje leto še taka.

Ni komentarjev: