Sri Lanka, kjer ni turistov sploh

Malo naivno sem si predstavljal, da bo vožnja po SV delu otoka izgledala tako. No, prav zares se tik ob obali nisem kaj dosti vozil.

Glavne prometnice gredo daleeeč, daleeeč stran in za povezavo med tistimi parimi vasmi, ki so na tem delu so očitno dovolj dobre tudi take "ceste".

Sem zavil z glavne ceste pogledat ribiško podeželje...


Takšno je pač življenje tam.


Daleč najbolj urejena "hiša" v vasi je bila ta cerkev (tudi besedo cerkev bi lahko dal v narekovaje).

Vsepovsod piše, da na Sri Lanki od religij prevladuje budizem, a je bilo moje opažanje (pač na poti, ki sem jo naredil) povsem drugačno. Do sedaj (na severu) sem videval pretežno hindujce in sem ter tja nekaj kristjanov in več muslimanov.

Papirnatega zemljevida nisem imel, se je pa odlično, tudi ob takih obvozih, odrezal Maps.me.

Večkrat je bilo treba z obale povsem v notranjost...

.... ali prevoziti kak izliv reke v morje.


Bližnje srečanje z najbolj priljubljenim športom (kriket) v tem delu sveta (Indija, Pakistan, Bangladeš).

Nekje na pol poti med Jaffno in Trincomaleejem so hindujske templje in krščanske cerkve začele zamenjevati islamske mošeje in do konca svoje poti sem praktično v vsaki večji vasi videl vsaj po eno (pogosto pa tudi več).

Ni komentarjev: