Quince horas

To je 15 ur vožnje z busom, ki so se potem raztegnnile na krepko čez 17.
Latino čas je prav posebna kategorija ;)
Na letališču, ko so me »prestavili« na en drug let, ker je bil moj skenslan: »Check in time is at 2:30, or something« Or something je pomenilo 4:30.
Na bus postaji: »Hora de salida 11 a noche« Bus je (hvalabogu z mano na krovu) odpeljal 22:43.
Napisi (so zelooooo redki), ki naj bi na trgovinah ponazarjali delovni čas: »Horario 9am-7pm« Najbolj zgodnji odprejo ob 9:30 in ob 18. je na vratih (če so steklena) že napis Cerrado.
Potem pa še tista neskončna čakanja na mejah, letališčih, bus postajah, ko ne vem (in poleg mene še desetine drugih) ali se bomo premaknili čez 3 minute ali čez 3 ure. Ne vem zakaj, a vse to me spominja na vojaški rok, ko je bilo neštetokrat brzo, brzo, potem si imel pa še dva dni časa, da se je tista »hitrost« uresničila.
Časa imajo očitno na pretek. No, mogoče le teče nekako drugače, kot pri nas.

Na temeljite osebne in preglede prtljage sem se navadil že v Indiji in Nepalu in tukaj je zelo podobno.
Barranquillsko letališče: pred check in-om mora vsa prtljaga skozi rentgen, sledi rentgen carry on prtljage, sezuvanje, delno slačenje in osebni pregled in potem čez 15m naslednja kontrola, ko ti vse stvari dobesedno!!! pretipajo in prevohajo in ko končno vse pospraviš nazaj sledi še zadnje telesno otipavanje. Samo čakal sem še naslednjo kontrolo tik pred vhodom na letalo (tako delajo Indijci). V tolažbo mi je lahko le to, da je enak postopek veljal tudi za posadko.
Mejni prehod med Panamo in Kostariko: najprej 1 urno čakanje na busu (je še tema), sledi odpiranje prtljage in premetavanje, za uro in pol v naslednjo vrsto, žigosanje potnih listov, peš čez mejo (ene 300-400m), izpolnjevanje listkov, en listek enemu uslužbencu, žigosanje potnih listov, oddaja naslednjega listka in spet pregled prtljage.
Jah, tudi policisti in cariniki imajo časa na pretek ali pa teče......
In čaka me še šest dvojnih mejnih prehodov.

Sličic pa ni (saj sem hotel posneti kolumbijskega specialca, kateremu sem moral temeljito razkazati vso foto opremo, a sem se premislil...... le zakaj :)

Ni komentarjev: