La vida es un carnaval

Fotografska je težka!
Na body sem nataknil en bel objektiv, oblekel Canonov brezrokavnik in mahal s foto izkaznico :) In je vžgalo. Prvič, drugič, tretjič... Prišel čez vse kontrole, kjer bi moral imeti vstopnico, celo na tribuno (za 15$) sem se prebil, a mi ni ni bilo zadosti, ker sem na nasprotni strani opazil policijsko uto, lepo v senci, z dobrim razgledom. Spet mahanje z izkaznico in že sem bil obkrožen s policijskimi častniki. Nekaj so mi govorili (domnevam, da je bil prostor samo za njih in njihove družine), a itak ne razumem dobro španščine ;)
Pričetek karnevala je okrog poldneva (z latino zamikom), torej si fotografi lahko predstavljate, da res ni bilo lahko narediti kak dobro osvetljen posnetek. Veliko preizkušanja z nastavitvami mi je na kartice zapisalo dobrih 2200 posnetkov.
Ja, je bilo res kaj videti. Rio v malem. Malce manj razkošno glede oblačil in povork, a še vedno svetlobna leta pred tistim kar je videti doma. Ljudje so razposajeni, veseli, plešejo salso, pojejo cumbio, pijejo, se zabavajo...skratka fajn.
Poleg vzdušja mi zelo paše tudi klima. Pravo oljašanje po domači mrzli in turobni zimi je topel sonček, ki zrak ogreje na dobrih 30 stopinj. Saj po pravici povedano je sila vroče in brez sence je za crknit, a mi je vseeno fajn (vsaj za zdaj).

Kolombiane?
Que rico. :)
Glede na njihovo zunanjost bi se zlahka navadil na kakšno, ki je zrasla in vzcvetela v tem okolju. Samo definitivno je ne bi pripeljal domov. Bi jo takoj zadela kap od naglice evropskega načina življenja. Jah, na tale ritem se bom moral pooočaaasiiiii navaditi. Je povsem drugačen od našega.
Kako že gre? Uhvati ritam....






1 komentar:

Davor Radič pravi ...

Tudi v Ljubljani imamo zgleda Latino zamik.Tako sem na zalost moral slikati nase politicne stranke,(rajsi bi latino ...) na katerih sem porabil vse baterije, ker mi jih je zgleda mraz pobral.Naredil sem lahko samo 300 fotk za razliko od tebe.