Colombo

Promet v in okoli Colomba me je še najbolj spominjal na Hanoi KLIK, le da se je tukaj vse skupaj odvijalo bistveno hitreje in bolj agresivno. Preklel sem vsak km in vsako minuto (in ni jih bilo malo) vožnje in se malce oddahnil šele par km pred Negombom, ko sem zavil stran z glavne prometnice na podeželsko cesto.

Navkljub vsemu, pa predvsem zato, ker mi je zaradi spremenjenih načrtov ostajal dan viška (že tako sem se v Negombu dolgočasil) in ker sem hotel nakupiti nekaj dobrih čajev, sem se vseeno odločil, da se še enkrat zapeljem v prestolnico. Tuk tuk sem parkiral ob obali, ob glavni cesti in se v središče raje podal peš, kljub naraščajoči vročini in predvsem vlagi je bilo tako veliko manj stresno.
Nova znamenitost Colomba - Lotus tower KLIK, ki naj bi bil s svojimi 350m v nebo najvišja stavba v JV Aziji.




Mesto sem doživel predvsem kot veliko gradbišče - vsepovsod so gradili ogromne stavbe, pogosto tudi s kar nekaj futurističnega izgleda.
Očitno je denarja veliko.

Nisem .... karkoli že tista prepoved pomeni ;) sem pa ogled hitro zaključil in se popoldan spet vrnil v Negombo.

Ni komentarjev: