Hvala za ribe II

Na južnem obrobju Negomba, na obali, pred vhodom v Negombo laguno domuje velika tržnica in čeprav na oboku vhoda piše Negombo Fish Market je vse prej, kot zgolj ribja tržnica.



Vsakdo seveda najprej opazi ogromne površine, kjer se na kokosovih mrežnih preprogah sušijo tone najrazličnejših vrst rib.

Malce bolj odmaknjena pa je predelava... V predelu tržnice, kjer prodajajo sadje in zelenjavo (ja, tudi to spada pod Fish market) je vedno dovolj turistov, medtem pa sem bil v "proizvodnji" edini tujec - pa je do tja le par deset metrov.





Glede na videno in vonjano mi je sicer do neke mere povsem razumljivo, a tako doživetje ti da povsem nov pogled na "hrano" in v bistvu bi take stvari sam uvrstil med "must see".



Maloprodaja morskega življa predstavlja le drobec ribje tržnice.



Seveda pa vsega skupaj ne bi bilo brez ribičev. Prav presenečen sem bil, da še vedno toliko uporabljajo svoje značilne in zelo hitre jadrnice oruwe (no, tudi motornih čolnov iz steklenih vlaken je ogromno).

Po končanem obisku tržnice sta bila vsaj dva utrujeno sita, meni pa še kar nekaj časa ni prišlo na misel, da bi jedel ribe, sem bolj razmišljal, da bi se odločil za vegetarijanstvo ;)

Ni komentarjev: