Že od majhnih nog, v bistvu od koder mi seže spomin, mi je bilo domače dvorišče premajhno. In sem se šel potepat. To delam še danes...
Domov
Vse tja do Brnika sem imel občutek, da letala in piloti kar nočejo, da bi prišla do doma. V Kochiju je bil najin nizkocenovni let odpovedan, a na srečo sem pot planiral tako, da je bilo do večera še nekaj poletov proti Mumbaiju. Osebju Jet Airwaysa sem zatežil in so nama omogočili čakanje v prostoru, ki je drugače namenjen I. class potnikom (bistveno bolje, kot pa čakanje v kaosu bombayskega letališča).
Večerni polet je bil pa groza in strah - toliko tresenja, ropotanja in zgubljanja višine, da sta morali stjuardki dobršen del poti prečepeti na tleh med sedeži, v letalu pa je dve uri vladala smrtna tišina. Pristanek v Bombayu je pomenil neizmerno olajšanje.
Polet s Turki je bil bistveno bolj miren, čeprav se je na vseh vogalih kazalo kako "vestno" vzdržujejo svoja letala (polomljena plastika, nedelujoči ekrani, zamazani in strgani sedeži). Posadka v stilu letala :( a do Istanbula je šlo.
Zamenjava letala in posadke za let v SLO. Nepredviden postanek v Zagrebu je razkril, da je pilot očitno navajen na drugačna letala ali pa vsaj na daljše steze - s hitrostjo nadzvočnega lovca smo hrumeli do konca steze. V Zagrebu nekaj telovadbe: 1. vsi potniki za LJU naj ostanejo v letalu; 2. vsi potniki za LJU naj zapustijo letalo; 3. vsi potniki za LJU naj ostanejo na svojih mestih; Nihče ni vedel kaj in kako in koliko časa bomo ostali pri sosedih. Balkanska posla. Nismo vedeli, da se Turki obnašajo racionalno in da je proga IST-LJU v bistvu IST-ZAG-LJU, oziroma, da je ZAG-IST v bistvu ZAG-LJU-IST.
Potem pa še en pristanek v enakem slogu, tako da sem mislil, da bova dobila kar dostavo do doma. Hitrost pristanka je bila spet taka, da bi ob normalnem zaviranju z lahkoto končali pri nas doma na dvorišču. Pilot je pritisnil na zavore, potniki z glavami ob sprednje sedeže in smo se srečno ustavili na koncu steze.
Kako lepo je na domači, trdni zemlji ;)
Naročite se na:
Objavi komentarje (Atom)
Ni komentarjev:
Objavite komentar