Vozi me vlak v daljave

Že res, da je bil Afrosiyob hiter, a z Intercityjem, ki vozi med Pekingom in obmorskim Tianjinom se ne more primerjati. Predstavljajte si, da za pot od Ljubljane do Kopra porabite le 25 minut - tako je to na Kitajskem... Eh, raje ne pomislim na nadzvočne hitrosti, ko sem se vozil z Mosta na Soči na Bled...

 Železniška postaja bolj spominja na kakšno večje mednarodno letališče.

 Kjub množicam ljudi poteka vse hitro, tekoče in brez zapletov.

Ne, vlak ni le en, jih je kar precej (tudi za druge proge) in med dvema največjima severnokitajskima mestoma vozijo v povprečju vsakih 20-30 minut.

Južnopekinška železniška postaja je vsaj kaj drugega, kot njene sestrice kje na kitajskem podeželju - vseskozi jo čistijo in skoraj nemogoče je najti kakšno smet. Še več, ob vsakem postanku očistijo tudi vlak - znotraj in zunaj.

 Prostorno in udobno, bolj kot v letalu.

Potovalna hitrost. Včasih se je gibala med 330 in 350 km/h, a so jo zaradi varnosti znižali, menda pa je na tej progi rekordni dosežek kar 394 km/h. Zavidanja vredno, ker gre za normalne železniške tire.
Se moram pa vseeno pohvaliti, da sem se na Kitajskem z vlakom peljal še hitreje - pred tremi leti v Šanghaju: 431 km/h.

Ni komentarjev: