Čaj

Geografsko ga običajno povežemo z Indijo, Kitajsko, Japonsko, mogoče še Sri Lanko, definitivno pa ne z Vietnamom, čeprav spada med pet največjih izvoznic čaja na svetu.

Za Moc Chau sem na spletu pogosto bral, da ni kaj dosti za videti in res, če bi sem prišel z avtobusom bi tudi jaz rekel, da gre zgolj za še eno prašno mestece bogu za hrbtom. Motor pa mi je ponudil nove razsežnosti. Že med potjo sem opazil, da sem kljub zgodnji pomladi (začetek marca) vseeno prišel malo prepozno, saj je od številnih gorčičnih polj ostalo le še nekaj rumenih cvetov - tako, da sem lahko bolj nazorno ugibal kako fotogenična mora biti pokrajina. Potem so pa tu še cvetoča drevesa sliv in breskev, ki sem jih tudi zamudil :(

Tudi za čajne nasade se je bilo treba malo potruditi in se zapeljati par deset km iz mesteca še bolj v hribe (lega Moc Chau ravno preseže 1000 nadmorskih metrov).




Med številnimi potkami sem parkrat zgrešil in naredil kar nekaj km viška, a na koncu bil za trud dodobra poplačan s pogledi na čudovito zeleno pokrajino. Pa bi bilo verjetno še lepše, če bi prišel mesec kasneje, ko se začenja prvo pobianje najbolj kvalitetnih čajnih listov.

Če ni bilo nabiralk, so bile pa vsaj prebiralke ;) in kot se za prijazne Vietnamke spodobi so mi hitro ponudile skodelico oolonga iz skrbno izbranih listkov. Ja, res se mu je poznalo, da je neposredno od poznavalk, saj resnično ne vem, da bi že kdaj pil tako dober čaj.


Bistveno težje je bilo s hrano. Želodec me je že ure opozarjal, da sem nazadnje (in ta dan edinič) jedel zgodaj dopoldan in še to zgolj nekaj, kar je bilo najbolj podobno sendviču. Med kroženjem po glavni "mestni" ulici sem opazil le stojnice z juhicami (tradicionalne vietnamske pho), ki bi jih jedel le v skrajni sili... potem pa se mi nekje na robu vidnega polja prikaže Kentucky Fried Chicken. Sam pri sebi sem vedel, da je kaj takega nemogoče, a sem se vseeno zapeljal do table KFC in vstopil. Z Googlovim prevajalnikom sem poskušal razvozlati menu, a mi prijazen lastnik priskočil na pomoč z vietnamščino.
Verjetno sem naročil ham bo go :)


Ni komentarjev: