Banana pancake trail

Stalnica mojih potepanj je vsekakor JV Azija, kjer vedno najdem dovolj razlogov, da se vračam in vračam - sicer ne ravno zaradi palačink, a te se vseeno vedno najdejo na jedilniku.
Še zdaleč pa seveda nisem edini, pravzaprav je "somišljenikov" toliko, da se je ustvarila navidezna pot, ki ima v pogovornem jeziku ime: "Banana pancake trail".
Ne gre za kakšno pot v pravem pomenu besede, ampak za skupek krajev, ki jih, poleg palačink z bananami, že dolga leta povezujejo številni popotniki. Nihče ne ve ali so bili najprej palačinke, ki so privabljale popotnike ali so bili najprej popotniki, ki so si želeli palačink :)
Palačinkina pot zavzema kar obsežno področje in ko sem si dobro ogledal spisek, sem ponosno ugotovil, da sem veliko večino palačink, ups, krajev že tudi obiskal (pravzaprav jih je dosti, v katerih sem bil večkrat).

To so glavne povezovalne točke omenjene poti: 
Nepal: Pokhara, Kathmandu, Everest Base Camp
Indija: Goa, Pushkar, Varanasi, Jaisalmer, Jaipur, Kerala, Manali
Myanmar/Burma: Yangon, Bagan, Inle, Hpa-An, Pyin Oo Lwin
Tajska: Bangkok, Chiang Mai, Pai, Kanchanaburi, Krabi, Phuket, Ko Tao, Ko Pha Ngan, Ko Phi Phi, Koh Lipe, Koh Chang
Laos: Vang Vieng, Luang Prabang, Nong Khiaw, Bolaven Plateau, Si Phan Don
Kambodža: Siem Reap, Sihanoukville, Battambang, Phnom Penh, Kampot
Vietnam: Ho Chi Minh City, Dalat, Mui Ne, Nha Trang, Hoi An, Hue, Hanoi, Halong Bay, Sa Pa
Indonezija: Bali, Gili-ji, Nusa Penida, Lombok, Yogyakarta, Mount Bromo
Filipini: Boracay, Banaue, Sagada, El Nido, Siargao 
Kitajska: Yangshuo, Kunming, Dali, Lijiang

Mi je žal, da nisem vseskozi beležil desetine različic priprave bananih palačink - spodaj so zgolj tri, vse z zadnje poti po S tajske.














Ni komentarjev: