Praznovanje v Wat Phan Tao

Verjetno najlepše prizorišče za ogled praznovanja tako loy krathonga kot yi penga pa je Wat Phan Tao, tempelj v središču Chiang Maija.
Seveda pa naj vas fotka ne zavede, ker.....


Dogajanje v templju se sicer začne tam nekje okrog osme ure zvečer, a najboljša mesta za fotkanje in snemanje so bila zasedena že ob treh popoldan.

Tako je bilo pa prizorišče tam nekje med deveto in deseto zvečer, ko sem prihitel sem z mostu, kjer so spuščali lampijone.





S fotoaparatom v eni roki, dvignjeni visoko nad množico, medtem, ko sem stal v tretji, četrti vrsti... V bistvu še niti ni tako slabo izpadlo, kot bi lahko ;)
Mi je bilo pa dogajanje zelo všeč, seveda bi bilo vse skupaj še veliko lepše, če bi bilo bistveno manj ljudi, a taka je pač realnost.

Par dni po prazniku, ko sem se spet vrnil v mesto, pa razen tega kužija ni bilo nikogar - tudi prva fotka na tej strani je nastala po prazniku.

Ni komentarjev: