Dihi z mano

Is this the real life?
Is this just fantasy?

Ja, zadnje dni se mi po glavi sprehaja tisoče pesmi s pomenljivi besedili. Sprašujem se o svetu, ki ga doživljam, o njegovi kruti resničnosti, o čudnem naključju, ki mi je omogočil rojstvo nekje povsem drugje. Ne, ne počutim se krivega za vse dobrine, ki so mi na voljo v t.i. zahodnjaškem svetu, niti ne čutim odgovornosti za vse krivice, ki se godijo milijonom okrog mene, le razumem ne.
Brez pomilovanja in s fotoaparatom v roki vstopam v svet bede, da bi pokazal kanček (za nas) navideznega sveta, a kako naj vam pokažem, opišem, razložim vse kar se dogaja okrog mene, ko še sam komaj dojemam.
Razmišljate o Tondachu? Tu je car tisti, ki ima najmanj lukenj v polivinilu.
Boste kupili nov Glade? Edina stalnica tu je vonj urina.
Pijete Evian? Ganges je za pitje, umivanje, pranje, kopanje.
Reciklirate? Življenje na, v, ob in s smetmi.

Ah, saj nima smisla. Saj ne morete ne dojeti in ne razumeti....

Še en raperski izsek:
...razumel boš, ko vdihnil boš moj zrak...

1 komentar:

Creatissimo pravi ...

Ja, težko je razumeti... Še doživiš v živo je težko verjeti, da se kaj takega dogaja danes. In potem ugibaš, kateri svet je bolj resničen in kateri ne.