Hanoi

Srečanje z vietnamsko prestolnico sega še dve leti bolj nazaj v preteklost, kot pri Luang Prabangu, a gre tudi v tem primeru za ljubezen na prvi obisk - ki še kar traja.

Vietnam se je v teh 27. letih temeljito spremenil, seveda tudi Hanoi, a center mesta s staro četrtjo je v dobršni meri ohranil veliko pristnosti, predvsem pa svojo dušo.
Ne vem ali gre za sentimentalno pristranskost, prikrito nostalgijo ali pa ima mesto dejansko neko posebno sproščujočo energijo - kaosu navkljub.

Ok, nostalgija....
Tu sem pred skoraj tremi desetletji kupoval majice po 2$ - trgovina še vedno obratuje, marsikateri design na majicah je še vedno enak, pa tudi cene so ohranile realno razmerje glede na ostale stvari.

Včasih najbolj znana in zanesljiva agencija tudi še vedno posluje.


Za odtenek več gneče in posodobljen vozni park, a bistvo ostaja enako.


O prometu sem se tu že razpisal KLIK - tokrat lahko povem le, da bistvenih sprememb ni.
Zase lahko edino rečem še, da sem v vietnamskem prometu postal povsem suveren (tudi na motorju), ker sem se očitno dovolj navzel njihovih navad ;)




Hmm, malce sem prehitel s tistim, da ni bistvenih sprememb. Ena je, velika.
Vsak vikend (od petka zvečer do nedelje zvečer) za ves motorni promet zaprejo ožje področje okoli jezera Hoan Kiem (središče mesta). Ful fajn, ker takrat Hanoi postane še bolj fajn ;)






Prizori, ki so v Hanoju že desetletja povsem enaki.





Ni komentarjev: