Novi Hanoi

Če sem v letošnji uvodni objavi o Hanoju KLIK govoril predvsem o tem kako se skozi desetletja ni kaj dosti spremenilo, pa to nikakor ne velja za okolico centra, za novo širjenje prestolnice.

Skoraj deset milijonskega mesta ne moreš v celoti spoznati v parih dneh, zato sem tokrat (poleg centra) obiskal še par četrti, ki so v bistvu diametralno nasprotje starega dela.


Severni del Hanoja, tam ob Zahodnem jezeru, je bogatejši del mesta, kjer živijo predvsem tujci in bolj petični domačini (se jasno vidi tudi po voznem parku).

Vinhomes Times City - urbana četrt, ki so jo zgradili pred dobrim desetletjem in poleg stanovanj obsega še komercialni del, parke, bazene, celo šole in bolnišnice.
Investicija v domeni Vingroup, največje vietnamske družbe.

Čeprav sem videl le delček in še to nedokončane zgodbe, sem dobesedno zazijal od presenečenja.
Na vzhodnem obrobju Hanoija nastaja kar celo novo mesto, malce futuristično (menda se zgledujejo po Singapurju), predvsem pa za slovenske poglede na Vietnam, zelo moderno.
Stanovanja v stolpnicah, stanovanja v vilah, trgovski centri, parki, zabaviščni park, umetna jezera (največje s kar 24ha, eno slano s 6ha), bolnišnice, prostori za rekreacijo, vrtci, šole, celo univerza s campusom...
Gre za Vinhomes (ja, investitor je isti, kot pri Times City) Ocean Park - mislim, da so sedaj pri izgradnji, oziroma dokončanju Ocean Park 1, 2 in 3.

Vir: https://vinhomeoceanpark.net/
Če vas zanimajo izgledi, opreme, tudi cene... ja, lahko se preselite, najamete za določen čas, svoje otroke šolate v mednarodni šoli, univerzi...







Del(ček), ki sem ga videl jaz.



Ni komentarjev: