Na svidenje Inle


Uf, se je pa nabralo enih fotk z Inleja. Ja, meni je zelo všeč in tudi fotogenično se mi zdi. Zato tudi nasvidenje in ne adijo ;)


Preden se poslovim pa še malo o vasi Nyaungshwe. Če ne bi bila v Burmi, bi bila tipično backpackersko središče. Vsaka druga, tretja hiša je restavracija, agencija, izposojevalnica koles ali gostišče (guesthouse). Na vsakem koraku se lahko dogovorite za takšno ali drugačno turo s čolnom po jezeru, zjutraj obiščete lokalno tržnico, zvečer pa skupaj z domačini posedate ob dobrotah z žara.
Zakaj pa tisto: "Če ne bi bila v Burmi"?
Gostišča so zelo skromna, še posebej, če upoštevamo velik porast cen v zadnjem času. Stene iz pletenih palminih listov skozi katere se (dobesedno) sliši celo sosedovo dihanje, kopalnice, kjer je topla voda bolj izjema, kot pravilo, luč takrat, ko je elektrika ali pa ob ropotanju dieselskega agregata.
Ja, elektrika ni samoumevna. Ni ulične razsvetljave, ni nočnega rajanja, internetna povezava (kadar je elektrika in kadar net dela) je taka, kot iz časov modemov 14400 (poznavalci veste o čem govorim, za ostale pa poenostavljeno: zelooooooo počasi).
To je pač burmanska realnost. A na stvari je treba gledati predvsem s pozitivne strani.
V restavracijah dobite doma narejene rezance, njoke in še kup drugih testenin, večerjate ob svečah, za zajtrk dobite sveže (lokalno, a za nas eksotično) sadje, razvajajo vas s sveže zmiksanimi sokovi, zjutraj z lahkoto vstanete pred sončnim vzhodom (no, vsaj jaz sem komaj čakal, da sem ušel iz hladne in mračne sobe), za drobiž (manj kot 1€ na dan) si izposodite kolo za raziskovanje okolice ...
Meni je bilo všeč in pozitivne stvari (da o uživanju ob fotkanju, vožnji po jezeru in s kolesom ter srečevanji z domačini sploh ne govorim) so krepko premagale tiste manj prijetne.


  

Lastnico guesthousa sem polno zaposlil in po dobri uri lovljenja telefonskih zvez ji je uspelo priklicati Mandalay in Hsipaw in mi rezervirati naslednji prenočišči, s tem, da sem za Mandalay vedel le ime gostišča, saj so bile vse moje izbire in vse rezerve, ki sem jih našel na netu že zasedene.

Ni komentarjev: