Nha Trang

Ko sem začel s svojimi potovanji po Vietnamu (uf, neverjetnih 25 let je že od takrat) je bil Nha Trang znan predvsem po izletih z ladjico, na katerih je ena vietnamska teta ponujala gobice - ne jurčkov in lisičk, ampak take s psihadeličnimi učinki. No, nasploh je mesto dolga leta veljalo predvsem za žurersko destinacijo.
Ker v življenju še nisem pokadil niti cigarete, kaj šele, da bi se predajal močnejšim opojnim substancam in ker potovanja nikoli niso bila zame iskanje zabave, sem se tudi Nha Trangu vedno zavestno izogibal.


Z leti se je podoba mesta izredno spremenila. sicer ne vem točno od kdaj, ampak kar nekaj zadnjih let se je Nha Trangu "zgodil" turistični buuuuuum. Tisoče čarterskih letal je pripeljalo milijone ruskih in korejskih turistov, ki so polnili vedno nove in nove večnadstropne hotele.
Glede na to, da sem ta dejstva že poznal, glede na videno pri Cam Ranhu KLIK in glede na to, da so bili že kilometri obale pred mestom povsem nedostopni zaradi zagrajenih hotelskih kompleksov, me podoba mesta sploh ni presenetila.

Nasproti mesta je otok, ki so ga s kopnim povezali z gondolsko žičnico, na njemu pa zgradili več hotelskih kompleksov, prestižne vile, igrišče za golf in tematsko zabaviščni park.
Turizem v tem delu Vietnama "šiba 100 na uro".

Zadnji stavek v prejšnjem odstavku bi moral napisati v pretekliku, ker se je vse skupaj ustavilo s prihodom Covida. Po treh letih skoraj povsem zaprte države (+ domačini so imeli velike omejitve gibanja) je turizem daleč, zelooooo daleč od nekdaj videnega.
Sem ter tja sem videl kakšnega Korejca in slišal rusko besedo, tako da je bila velika večina hotelskih sob zagotovo praznih.
Velika podjetja in investitorji, ki so imeli "easy money" si verjetno lahko privoščijo te ogromne izpade dohodka, pri manjših je zgodba drugačna in tako sem našel zelo lepo sobo v centru mesta in v središču dogajanja za le 9€/noč.




Če bi v Nha Trang prišel recimo v l. 2018 bi bilo povsem drugače - še vedno so ulice polnih takih napisov, jedilniki v ruščini in korejščini so bolj običajni, kot v angleščini, a kot napisano, sedaj je bilo vse drugače in verjetno prav zato mi je bilo mesto všeč.




Všeč do te mere, da sem spremenil prvotni načrt potovanja, se ne odpeljal do enih najbolj znanih solin v Vietnamu in si v bistvu skoraj dva dneva "vzel na easy".
Ok, plavanje je bilo bolj stanje v vodi in čakanje, da so me valovi odplaknili nazaj na obalo, tako da me pravo čofotanje čaka šele na CRO :)
Sem si pa privoščil kar nekaj lokalnih specialitet (azijskih shake-ov nimam nikoli dovolj), banh mi je bil dober, a ne tako, kot tisti v Hanoiju KLIK, prvič sem jedel bao bun, nikakor pa se nisem mogel odločiti za večerjo z morskimi sadeži - je bilo premalo turistov in posledično nesveže školjke, raki...

Pod črto: moja pričakovanja so bila povsem drugačna, kot pri solinah pri Phan Rangu in posledično, očitno zaradi realističnega pogleda, sem v Nha Trangu neobremenjeno užival.






Ni komentarjev: