Plavajoča tržnica

 

Ena izmed glavnih turističnih atrakcij na jugu Vietnama, v delti Mekonga, je zagotovo obisk plavajoče tržnice. Brez lažne skromnosti lahko zatrdim, da imam toliko potovalnih izkušenj, da vem kako to potem izgleda in sem se že doma zavestno odločil, da je ne bom obiskal.
Sem pa našel par zapisov o neki, od mesta Can Tho bolj oddaljeni tržnici, ki je ne tržijo turistom, si jo označil na zemljevidu in se zjutraj, krepko pred svitom podal na pot.
Ja, tudi tu sem najel motorček - kar v hostlu sem se zmenil in dobil eno staro Hondo AirBlade (avomatik 125ccm), ki pa je bila bistveno bolj udobna in hitrejša od prejšnje Honde Blade (pol avtomatik 110ccm).

Še v temi sem prišel do majhnega mostu pri enem od pritoku Mekonga, pod katerim se v čolnih odvija trženje sadja in zelenjave. Tržnico Phong Dien sem si vseeno predstavljal v večjem obsegu, a vsaj razgled na dogajanje sem imel bistveno boljši kot skupinice turistov, ki so jih s čolni pripeljali do sem.


Če sem iskren, prav veliko dogajanja ni bilo, je bilo pa vsaj pristno, domačinsko - turistični čolni so bili bolj pri kraju - in ob sončnem vzhodu se je vse skupaj končalo.



Za trenutek sem mislil, da se bo nad reko spustila megla, a jo je močno sonce v hipu razkrojilo, tako da sem se tudi jaz odpravil nazaj.

Na poti sem se ustavil ob "tisti" znani in turistični tržnici Cai Rang. Čolnov je bilo bistveno več in tudi  neprimerno večji so bili...

... a moja predvidevanja so se izkazala za povsem točna. Veliki čolni, polni turistov, ki so jih po ogledu vozili v plavajoče "restavracije" in mali čolni, z manj turisti, kjer so jim zajtrk (juha pho) postregli kar na čolnu. Vsi čolni pa bistveno nižji od tistih čolnov, pravzaprav ladjic, kjer se je trženje dogajalo - torej se dogajanja ni kaj dosti videlo. Še jaz sem imel z obale bistveno boljši pogled, itak se pa pravzaprav ni nič dogajalo - sem ter tja kaj malega pretovarjanja.
Klasična turistična past.






Ni komentarjev: