Salta

Še enkrat več se je obrestovalo moje predpotovalno delo, ki je sicer zelo obsežno in dolgotrajno, a nadvse koristno. Prenočišče v Salti je bilo odlično (še sploh če vzamem v ozir, da sem plačal polovično ceno, ker sem izkoristil eno Airbnb akcijo), zajtrk pa daleč najboljši v Argentini (navadno je malo več kot nič). Hostal El Relax vodi nemški par, ki se je pred parimi leti preselil v Argentino in bilo se je prav zanimivo pogovarjati v mešanici nemških, angleških in španskih besed. Nemška urejenost in natančnost na vsakem koraku in dobra založenost s koristnimi informaciji - kje zamenjati denar, kam po rent a car, ...

Manj, kot s prenočiščem sem bil navdušen nad mestom, čeprav ga nekateri zelo hvalijo.

Mogoče je bilo krivo turobno vreme, mogoče nesproščenost (mene in domačinov) zaradi splošne stavke (veliko stvari zaprtih) in demonstracij (obsežna prisotnost policije) - kaj pa vem.

Nekaj kolonialne arhitekture - največja znamenitso Iglesia de San Francisco je bila (po Murhpyju) seveda zaprta.

 
Več sreče je bilo z Iglesio Catedral de Salta.

Kadar ni maše je pa koncert.

Ni komentarjev: